6 פרמטרים חשובים בבחירת מערכת מולטימדיה לרכב:

kaier-kp3

 

 

רובנו מבלים שעות רבות ברכבנו, ורוצים להנעים את זמן הנסיעה. מערכת מולטימדיה טובה בהחלט יכולה לאפשר לך להעביר את הזמן בנעימים/להנות מזמן שהותך ברכב.
איך תדע לבחור מערכת מולטימדיה שתשדרג את חויית הנסיעה?

     

      1. מהירות ויציבות המכשיר – פונקציה של עוצמת המעבד (ליבות) והזכרון הפנימי (RAM), ככל שהנ”ל יגדלו, תושפע טעינת דפים, פתיחת אפליקציות או יכולת עבודה עם מספר יישומים במקביל.

      1. SIM מובנה ישפר את ביצועי המערכת.

      1. שטח אחסון (ROM) – ככל שיהיה גדול יותר, מאפשר להגדיל את נפח הורדת/שמירת אפליקציות במערכת.
        טיפ מומחה – לעיתים מה שרשום זה לא מה שבאמת קיים. ניתן לברר בקלות ע”י אפליקציות בדיקה מתאימות.

      1. איכות תמונה – מושפעת מאיכות המסך ומרמת הרזולוציה. ככל שמסך איכותי והרזולוציה גדולה יותר – ניתן לראות חד וטוב יותר גם באור מלא. כמו כן, יש משמעות לאיכות הטאץ’ של המסך ומיקום המסך ברכב.

      1. איכות הסאונד – מושפע ממעבד הקול ומעוצמת המגבר הפנימי של המכשיר. במקרה הנ”ל יש לבדוק הספק המגבר בוואט. ברור שאיכות הסאונד מושפעת גם הרמקולים שברכב. הדרך הכי טובה לבדוק – לשמוע! (האוזן לא משקרת).

      1. איכות הדיבורית – התקשורת בין הטלפון הסלולרי לדיבורית היא תקשורת Bluetooth . תקני ה Bluetooth מורכבים משני פרמטרים: גרסאות ורמות (Classes). לתוצאה טובה, יש לבדוק שהBT בגרסה 4 או 5. כמו כן, סוג הBluetooth ואיכות המיקרופון משפיעים גם כן על איכות השמע.


        טיפ לסיום
        בנוסף לפרמטרים החשובים אלו, מאוד חשובים איכות ואמינות הרכיבים מהם המוצר נבנה ולא לרכוש חתול בשק. מחירים נמוכים מידי, עלולים לשקף מוצרים בעלי רכיבים שאינם איכותיים. רצוי מאוד לבחור מערכת של חברה בעלת שם/מוניטין שאחראית על מוצריה.

    בהצלחה